Thursday 23 July 2015

About LennoxFirm Collagen powder

"Collagen is the most abundant protein in the human body. It is regarded as the substance that holds the whole body together and can be found in the bones, muscles, skin and tendons.
Collagen naturally plays an important role within the body, but it is being used increasingly within certain areas of medicine as well. The breakdown of the body's natural collagen can lead to a number of health problems, but the protein can also be used in other contexts to help with the repair of the body."
more info  click.

Overall,collagen is important to our body especially LADY.
Nowadays,女生为了自己的目标,不断地奋斗向上。目前我从头到脚都在保养,突然有天“由感而发”的怎么我没想到从内到外呢?这时候刚刚好看到 Lennox Firmup的面子书,再按进网页了解详情。
过后,我就随便在mr.google发问了什么是胶原蛋白(collagen)

在我了解后就有冲动要去购入一罐来试试看。但是目前有三种:
1.capsule(粒)
2.粉末
3.瓶装
最后,我让自己做出了决定。好吧!我就试一试lennox collagen powder 5000mg

这就是包装,一瓶280gram,一个月的分量。
喝法:每天一汤匙(里面有)加任何喜爱的饮料(冷/热)都行
哪里购买:据我所知,Guardian & Sasa malaysia均有出售。价钱大约RM126++
(我是在Guardian买的,刚刚好有促销,RM100左右)

喝了近三个星期,miss过一天没喝,我觉得皮肤开始慢慢有改善,所以我决定继续喝下去。毕竟它是100% natural,所以要给点耐心才行。心里默默期待:如果喝了可以少用保养品那就太棒了!

对这个保健品有了点信心就买多两瓶装的来试喝,好让我解忧下个月要买粉末还是液体呢~
他们的marketing做得太好了!有出售以下的包装,让消费者可以试买來喝,再决定要不要购入一大罐(50ml x 24bottle)

(RM10++)
目前Guardian promotion RM7.35
两瓶装为一体,两天一瓶。
睡前才喝
里面还有两小包的粉末是要倒进去,然后摇一摇才喝。


更多详情可以去它的网页了解或是到面子书留言

最后要分享本地知名的美女DJ代言这产品的



完成了这篇,是时候喝我的营养然后入睡咯~

各位,晚安咯~

No comments:

Post a Comment